tirsdag 7. februar 2012

Together


Fant et herlig sommerbilde som måtte scrappes. Brage og jeg bader i Kroatia. Det var herlige og varme dager. Gleder meg til det blir sol og sommer igjen :-) Har prøvd meg på en ny fargekombinasjon: turkis og gult - synes slett ikke det var så verst. Digger disse kule blomstene fra Prima og det arket fra Hambley. Denne layouten er laget til Get Creative sin utfordring. 



Ellers er jeg i gang med å planlegge hva som skal være med når jeg drar til Stavanger i helgen. Ikke noe enkelt å velge ut hva som skal taes med :-) Wii - gleder meg uansett!!!

10 kommentarer:

aina sa...

Kjempefinfargekombinasjon! Deilig pynt og bilde også!
Regner med du får ei fantastisk helg i Stavanger, er nok litt misunnelig...MEN en anna gang skal jeg være med!! Goood tuuur, så møtes vi på mandag :-)) Hils damene!!! klemklem

Elisabeth Helland sa...

aaah, for en herlig fargekombinasjon ja...... du verden du verden..... heldige du som skal til stavanger i helgen.....jeg har liksom såååååå lyst men ingen anledning..... takker for koselig kommentar, setter stoooor pris på det....- ha en fin fin onsdag videre

Irini sa...

lovely layout , love the colours and it is lovely take on the sketch, btw the green butterfly is gorgoeus!!
thanks for playing along with us at Get Creative
hugz
irini

Audhild sa...

Likte fargekomboen veldig godt! Må prøves....

Dolly Daydreams sa...

hi there, what a bright and cheerful layout , love those warm summer colours and pretty flowers. Thank you for joining us at Get Creative and good luck.

Marie

sandi sa...

Oh how pretty! I love your colors...just lovely! Tks. for playing along with us at Get Creative!

Pamela sa...

Beautiful layout!!! I love it! :)

phamil sa...

I just love this sweet page! The photo is precious and the colors are beautiful! Thank you so much for joining the challenge!

Irma sa...

love the colors! beautiful work! thanks for playing along with us!

Vicky Varvadouka sa...

I love your clean style, the colors and your take on the sketch! Great work!