torsdag 2. februar 2012

Skissedillaskisse #148

I det siste har jeg blitt så ivrig på scrapperommet at jeg kjenner at jeg blir helt varm i kinnene når jeg holder på :-) Det er sååå artig å scrappe og lete etter skatter i dillet mitt. Fant litt forskjellig når jeg scrappet til den siste skissa til Skissedilla også. Deriblant en tag fra et klesplagg jeg har kjøpt på Cubus og et kort fra en kortstokk som ble funnet på hytta til svigerfar :-) Ellers er det litt forskjellig fra mange produsenter her. En salig og god blanding! Bildet er av sjangeren "jøss, har jentene lånt kameraet mitt igjen...".


Litt detaljer:



Ellers har jeg begynt å tenke (mye) på at det er papirfest i Stavanger neste helg. Og det faktum at jeg bestilte meg billetter via SAS som bare lar deg sjekke inn 1 stk koffert....  En skikkelig utfordring det der. Hva skal jeg ta med meg og hvordan skal jeg skvise alt inn i 1 koffert??? Klærne får jeg bare ta på i sånn lag på lag stil (det er jo så populært) og tannbørsta får vel plass i bukselomma. Mulig det er plass til litt blomster i jakkelommene også... hmm. Uansett så GLEDER jeg meg veldig til å scrappe en hel helg og til å bli kjent med nye scrappeberter :-) Og ikke minst til å møte Bente, Randi, Siv Anita og Anne Gerd igjen! De traff jeg på treff i Tønsberg i høst og det skal bli skikkelig kjekt å bli enda bedre kjent!

Ha en scrappende god torsdag - snart er det helg igjen folkens!!

3 kommentarer:

Linda sa...

He he, knallkul LO!
Ha en fin tur til Stavanger, høres kjempegøy ut :)

Randi Elisabeth sa...

Denne var kul Beate, likte stæsjet du hadde brukt:)
Du trenger jo ikke pakke med deg "forbruksting" som maling, deistress ink/stains, mist o.l. Det har vi vet du, og stempler og vagabond/dies. Så får du ta utfordringen med å lage noe der du bruker lånte ting;)

Broggis sa...

Denne var skikkelig kul!
Lekre dtaljer og et fantastisk morsomt bilde!
Takk for at du deltar!