lørdag 11. februar 2012

En herlig dag i Frognerparken!


Søsteren min og jeg hadde en fin dag i Frognerparken sammen med døtrene mine nå i høst. Da ble det litt lek med statuer og fotoapparater - og noen artige bilder :-) Disse fargene har tatt utgangspunkt i bildet som Thats just so cute har i sin utfordring nå - so cute colors # 14. Artig å prøve seg på nye fargekombinasjoner.



Når dette innlegget blir publisert, sitter jeg mest sannsynlig og nikoser meg på Papirfesten i Stavanger. (bare sånn for å gni det inn :-) :-) )

Ha en herlig helg alle sammen. Det vet jeg at jeg har!!!

8 kommentarer:

Gine sa...

Herlig LO, Ha en flott helg og kose deg på papirfesten i Stavanger =)

aina sa...

hahaha for et bilde!!! Kul LO da ;-)) Og fargene var kjempefine!
Ønsker deg en fin morsdag :-) klem og sees til klubb imorra ;-))

Ann Kristin`s Scrappekrok sa...

Litt av et bilde Beate hehe, morsom LO i spreke farger.
Ha en fantastisk fin morsdag:)
Klem

Synnøve sa...

Ha ha ha, moro med fotoshoot;)
Stilig LO, og spreke farger!
Ha en herlig morsdag.
Gleder meg til klubb i morra!
Klem

pia iris sa...

en herlig og leken LO.
takk for ditt bidrag. klem pia

GryA sa...

Fin bruk av fargene og stilig med blomstene!

Tusen takk for nydelig bidrag!

Linda sa...

Herlig LO! Festilig bilde. Likte godt blomstene.

Takk for at du tok utfordringen

Stine sa...

Sp flott LO! Flott oppsett og pynt på denne!

Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!

Klem Stine :-)