mandag 6. februar 2012

TCR # 96 Urdfjellet


Denne uka har jeg prøvd meg på the color room sine farger. Har vel knapt prøvd meg på de utfordringene før, men måtte bare når jeg så de herlige fargene som skulle scrappes denne uka  :-) Har hatt et lite dykk i stæsjet mitt igjen og funnet en del godsaker. Bildet er av meg på toppen av Urdfjellet. Hadde tenkt å gå opp på denne toppen i 2 år, og endelig ble det noe av. Skal så absolutt gjentas når snøen forsvinner. (Håper på bedre vær, for denne gangen ble jeg overrasket av tett tåke og mye regn rett før jeg nærmet meg toppen.)




Håper alle får en fin mandag og ei herlig uke!

4 kommentarer:

Grethe sa...

Så mye lekker pynt! Digger alle blomstene. Ble en kjempeflott LO dette.

Desirée sa...

Flott LO, og flinke du som kom deg opp til slutt!

Ha en super ny uke!

Desirée

Audhild sa...

Lekkert:-) Imponert over at du trosser været:-)!

aina sa...

aaahhh nyyydelig!! Så herlige farger..og det skjønne rådyret! Flinka på tur :-))