søndag 12. februar 2012

Anonyme timeglass: oppgave 3 Detaljer

Tjohei! Her kommer mitt rykende ferske bidrag fra Papirfesten!! Har hatt en utrolig kjekk helg med mye kreativitet og blitt kjent med en del nye scrappedamer. Tusen takk til alle dere som var der :-)

Dette blir bare et kjapt innlegg i full fart. Har akkurat kommet inn dørene fra flyplassen og må rekke tidsfristen til Anonyme Timeglass!


Sånn - da skal det være i boks. Nå er det bare å legge seg. Er utslitt etter en helg med lite søvn, mye scrapping og mye fliring :-) (Må være uthvilt til scrappeklubb i morgen - wii, gleder meg til enda mer scrapping!! )

GOD NATT!!!

7 kommentarer:

Anja´s kortkreasjoner sa...

Tusen takk for at du deltar i NR 3 "Detaljer"-oppgaven til Anonyme Timeglass. Lekker og sukkersøt LO du har laget! Riktig lykke til, blir spennende å se hva du lager til siste utfordring også :)
Klem fra Anja

inger synnøve sa...

heisann og takk for besøket i bloggen min :) kjekt å se deg på papirfesten i helga :) håper vi få andl til å scrappe sammen en annen gang og :) nå har jeg lagt meg til som føølger så nå skal jeg følge med deg:)

Grethe sa...

Kjempekoselig LO!! Liker pynten din!
Ønsker deg en strålende uke!

pia iris sa...

en herlig dus romantisk LO.
nydelig pyntet.
klem pia

Pia sa...

så flot og romantisk bidragtil As udfordringen, søde farver du har brugt
knus Pia

Sivic sa...

Flott LO!!
Kjekt at du likte deg i helga,jeg koste meg på papirfesten jeg også : )

aina sa...

Så utrolig herrrrlig ;-))