tirsdag 14. februar 2012

Anonyme Timeglass - siste oppgave!

Da var det tid for den siste oppgaven til Anonyme Scrappere sine utfordringer i Anonyme Timeglass. Har digget å være med på denne runden. Veldig artig å få prøve seg på litt sånt innimellom:-)

Her ble det nok en layout med masse blomster. Det er og blir min store "svakhet". Kanskje greit å få tømt lageret litt nå før nyhetene fra Prima lanseres... Men det finnes vel ikke sjangs i havet for at jeg skal greie å gå tom for blomster (noen gang..). Må uansett ha noen av nyhetene som kommer :-) Venter i spenning og leter i butikkene nå om dagen.

Dette bildet har jeg faktisk scrappet en gang tidligere, men synes det er så fint at jeg scrappet det enda en gang. Bildet jeg har tatt av layouten ble litt så som så ser jeg, med blits og litt dårlig fokus. Her må det øves mer.


Da er det straks klart for sofa og frustrerte fruer!! Ha en fortryllende tirsdagskveld alle sammen!

6 kommentarer:

Maya sa...

Du er flink til å sette sammen så mange flotte blomster.
Gøy å leke med Anonyme scrappere, og de har en vanskelig jobb forran seg. Spennende. Lykke til!

Therese sa...

Så flott LO!! Du er nok ikke alene om å ha en svakhet for blomster!! Og masse blomster er alltid bra! Ser også frem til de nye Prima blomstene, og ikke minst til treff!! :)

Sivic sa...

Der var vi i mål med den siste utfordringen på Anonyme timeglass : )
Kjempemoro!
Knallfin LO du har laget med mange lekre detaljer!!
Håper du har hatt en fin valentinsdag!
Klem

Vibeke sa...

Så LEKKER!!! Jeg bare elsker alle blomstene dine!! Elegant og nydelig satt sammen - en herlig layout:)

*marion* sa...

Nydelig side da , å så mye lekkre bloster da som fremhever et skjønt bilde , nydelig laget .
Takk for koslige hilsner i bloggen må bli flinkere til å gå på besøk eg Klem

aina sa...

Nyyydelig, digger jo alle blomstene og han snuppen på bildet!!