lørdag 17. april 2010

En hyllest til mamma!

Jeg er så heldig som har en supersnill mamma! Hun stiller alltid opp når jeg trenger hjelp. Det siste nå er oppussingen hjemme hos meg. Og da stiller hun opp som hun bestandig gjør. Hun svinger malekosten fra tidlig til sent (hun har fri annenhver uke - og da maler hun hos meg). Hun har blandt annet malt alle vinduene mine, alle dørene, takene og tatt 3 strøk på kjøkkeninnredningen. Det er vel unødvendig å si at uten henne hadde mitt siste prosjekt tatt utrolig mye lengre tid!! Tusen takk mamma og ikke minst - GRATULERER MED DAGEN!!






Her er mamma og pappa på sin 35 - års bryllupsdag - hos meg og maler og tapetserer. Bildet var nok ikke av de beste, men faktisk det eneste jeg tok av de to denne dagen. - Midt i en matpause :-) De er supersnille og jeg er veldig glade i dem!


Nå skal vi straks ut og handle gave, for vi skal i bursdag!

Ha en fin dag alle sammen!

3 kommentarer:

Johanne sa...

Vi kan ikke akkurat klage på foreldrene våre - de er jo verdens beste og snilleste :-)

Reidun sa...

Så koselig med en hyllest til mamma`n din =)
Vi er heldige som har snille og hjelpsomme foreldre, de trenger litt hyllest av og til.
Kjempekoselig!

Ønsker de ei fin helg Beate!

Klem

aina sa...

Så koselig! Hils den flotte moren din! Klem og god helg!!