torsdag 1. oktober 2009

World card making day

På lørdag er det World Card Making Day! De har en egen hjemmeside som du kan sjekke ut her.
Mye aktiviteter på den siden, også noen konkurranser. Så det passer faktisk veldig bra at akkurat denne dagen arrangerer jeg scrappetreff! Vi skal kose oss i MANGE timer og kanskje bryne oss litt på noen av oppgavene som er inne på denne siden. Kjenner jeg gleder meg veldig til treff igjen. Skal bli så kjekt med skravling, scrapping osv osv...

Ha en fin dag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heihei!
Tusen takk for komentaren i bloggen min, setter så pris på det;D! Så kjekt det høres ut med treff da, kunne gjerne tenkt meg å være med på noe sånt..:D Og så nydelige julekort du har laget! Lekre!
Ha en fortsatt super uke!
Klem Ida:o)

Salte sa...

Kos dere i dag - jeg rekker ikke innom. Har ikke barnevakt, og TH har bilen i byen - så vi er stucked på Hollinge!