mandag 5. oktober 2009

Tom pose

Legger inn en LO jeg lagde i sommer. Var så morsomt å se hvor skuffa han ble da det ikke var mer sjokolade igjen :-)




Brukte blomsterstengel og filtbord fra Prima. Er veldig usikker på hvilket papir jeg brukte, så jeg tør ikke skrive noen produsent her.
Synes denne ugla var så kul og gjorde seg godt i toppen av blomstene. Har også brukt bølgepapp som jeg malte med craclepaint.


Nå for tiden prøver jeg meg på mange forskjellige stiler, akkurat nå går det veldig i knæsje farger. Kommer nok bilder av det etterhvert. Synes det er litt artig å prøve litt forskjellig. Er litt redd for at jeg skal gå glipp av noe kult.... Så jeg bare hopper i det og prøver meg frem. Funker det ikke, så funker det ikke, men da har jeg iallefall prøvd det :-).

2 kommentarer:

Synnøve sa...

Lille Brage-gullet ble litt trist der ja:(
En kjempefin LO Beate, du er flink! Gleder meg til å se mer når vi treffes på mandag!
Klem

Anonym sa...

Nyyyydelig LO, virkelig lekker:D!!
Klem Ida:o)!