tirsdag 6. mars 2012

Strikket babydress :-)

Innimellom scrapping blir det selvfølgelig litt strikking. Har 2 venninner som har fått baby for ikke lenge siden, og da blir det babystrikk på meg :-) Denne blå babydressen ble strikket med dobbel tråd blått garn av royal alpakka. Det var et utrolig mykt og deilig garn. Perfekt til babyer!! Jeg glemte selvfølgelig å ta bilde av den ferdige dressen, så måtte tigge til meg et bilde fra moren og dressen i bruk( derfor ble det bare et mobilbilde denne gang). Mottaker ble strålende fornøyd og jeg er veldig glad for at det falt i smak.




Nå er det kun tanker om helgens treff i Rivalhuset som svirrer i hodet mitt. Bare 3 kvelder igjen med forberedelser og så er vi der!

Wihiiii!!!!



5 kommentarer:

Gunn sa...

Så nydelig babydress du har strikket:) Kjekt å strikke litt innimellom også. Alltid kjekt å treffe på deg, enten på strikkecafe, trening eller treff Beate. Lykke til med treffet til helga. Jeg stikker innom å besøker dere i løpet av lørdagen:):)

Synnøve sa...

NYYDELIG Beate!!!
Supersøt både dressen og prinsen;)
Gleder meg slik til helga, er bare litt treig med forb. her ...
Blir vel sittende torsdag kveld, ha ha ha
Klem

Synnøve sa...

NYYDELIG Beate!!!
Supersøt både dressen og prinsen;)
Gleder meg slik til helga, er bare litt treig med forb. her ...
Blir vel sittende torsdag kveld, ha ha ha
Klem

Linn sa...

Tusen tusen takk Beate for den fineste og varmeste dressen:) Den er allerede tatt godt i bruk!! Snille du <3 <3

linn kr/sykepleier sa...

Oioioi, den var jo knalltøff! :D Herlig blåfarge og den så bare sååå myk og god ut! Heldig liten prins. :D