lørdag 17. mars 2012

Midt i mellom

Denne ble laget på papirfesten i Stavanger. Jeg hadde fryktelig lyst til å lage noe med mye blomster - og blomster ble det... Kan si det sånn at Prima sine blomster er min største svakhet, men det er vel ingen hemmelighet... hehe. 


Jeg har hovedsaklig brukt blomster fra Prima, overlay fra Hambley, papirer fra Prima, Resin fra Prima, halvperler, tiles og alfabet fra Prima. Er nok et par småting til, men kommer ikke på det i farten :-) Jeg koste meg utrolig mye med å lage denne. Elsker å dille med masse smått.

Noen detaljer:




Jeg deltar med denne i Scrappekammeret utfordring #49 - kammerpikenes bilde. Jeg ble inspirert av blomsten :-)

Dette er et forhåndslaget innlegg, så når dette blir publisert sitter jeg i Ålesund og scrapper og stoooorkoser meg :-)

VI SCRAPPES!!!

2 kommentarer:

Grethe sa...

Kjempeflott, Beate! Virkelig lekker blomsterpynt!!

Tusen takk for herlig bidrag til Scrappekammeret!

Sivic sa...

Utrolig lekker, og nydelig pyntet!!!