onsdag 11. januar 2012

Mine 10 favoritter fra 2011 :-)

Inspirert av så mange andre i bloglandia fikk jeg også lyst til å legge ut mine favoritter fra 2011. Det var ikke så lett å velge - var en del flere jeg kunne ha tenkt å ta med meg. Det var rett og slett artig å sitte og mimre litt om de forskjellige Lo'ene som ble laget og ikke minst de som ble laget på treff og klubb. Det er så kjekt med disse treffene og kalenderen har allerede begynt å fylles igjen med treffdatoer for våren. Gleder meg! Det første kommer allerede om ca 4 uker. Jeg har nemlig meldt meg på Papirfesten i Stavanger for første gang :-) Skal bli veldig kjekt å dra dit og møte noen jeg ble kjent med på Casatreffet og bli kjent med enda flere scrappedamer.

Jeg ser på lo'ene mine at de preges av mye blomster og mye Prima. Og det tror jeg nok kommer til å fortsette i 2012 også. Det er fortsatt mine favoritter :-) Sjelden jeg lager noe uten disse... Bildene kunne nok helt klart vært bedre ser jeg. Noen er litt mørke og noen kunne sikkert ha blitt redigert litt bedre. Kvaliteten på bildene i 2012 skal mest sannsynlig bli bedre, for jeg har nemlig bestilt meg fototelt hos Screppa. Da skal visst alle bilder bli utrolig flotte!!! :-) Hm... hvis bildene fortsatt blir dårlige må det vel skyldes fotografen da...?















Kjenner jeg virkelig gleder meg til et nytt og produktivt scrappeår!! Og til å bli enda bedre kjent med flere scrappedamer.

Ønsker alle en kreativ dag med eller uten scrapping :-)






8 kommentarer:

Randi Elisabeth sa...

Mye flott du har laget Beate:) Noen har jeg jo sett før, men andre var nye for meg. Du er flink til å bruke blomster/prima pynt og har flotte detaljer.
Gleder meg vilt til vi skal treffes igjen på papirfesten, det blir en topp helg. Og så gleder jeg meg til å se hva du kreerer i 2012:)))

aina sa...

ooooo joy!! Jeg og liker topp 10 lister!! Og "tatt på fersken" er så utrolig kul!!
Nå får vi bare glede oss til onsdag ;-) goklem :-)

Audhild sa...

Mye fint her ja:-) Fargene og blomstene dine er jo så lekre da - ikke forandre det som funker! :-)

Synnøve sa...

Herlig Beate!
Masse flotte prosjekter her ja!
Dette skal bli et litt mer kreativt år håper jeg, men masse herlig scrappekos!!!
Gleder meg til klubb!
Klem klem

Sidsel Veierland sa...

åååå, så masse flott du får til .... Holder meg til strikking jeg, for det vet jeg at jeg får til......
Ha en fin kveld

cecilie sa...

Nydelig samling med LO'er du har her, helt fantastiske alle sammen =D

Ulrika sa...

Ja, jag förstår att dessa var dina favoriter, de är ju jättesnygga!!

Brit Sviggum sa...

Ååååå, så mye fint du har laget i året som gikk da!!! Du er så flink til å bruke slike duse, sarte farger. Og så blomster da.....Kjempeflink med blomster(og det misunner jeg deg for ;) ). Liker alle disse lekre kreasjonene dine. Men det var to spesiellle som jeg falt totalt for ;) Og det var You and me og Follow your dreams. Helt fantastisk nydelige!!! Ha en fin ny og kreativ uke :) Og tusen takk for alle koselige kommentarer du legger igjen i bloggen min. Snakkes :) Brit