lørdag 22. oktober 2011

5 år!


Digger Lost and Found serien fra My Minds Eye! Både med og uten glitter. Her har jeg omtrent kun brukt produkter fra denne serien. Den store klokka er fra Prima. Utrolig nok har jeg scrappet en LO uten blomster!!! Det er slett ikke ofte det skjer. Bildet er av yngstemann som fylte 5 år. Den dagen hadde han ventet på lenge :-)

Deltar med denne på So Cute Colors # 10


Nå er det lørdag og kos med Skal vi danse. Jeg og minstemann er alene i helga - mye kvalitetstid sammen :-) Herlig! 

Ha ei super helg alle sammen!

8 kommentarer:

~Isabell~ sa...

for en herlig LO da, flotte produkter du har tatt i bruk

takk for ditt bidrag=)

Synnøve sa...

Herlig Beate!
Digger fargen;) og den herlige mixen av pynt.
Håper du har en kooos helg sammen med Brage.
Klem

Idun sa...

Herlige farger det e helt sikkert;) jeg bare elsker den produsenten;) gleder meg til å ta i bruk jente serien :) arti å se en lo me ingen blomster:) foresten e Brage født i 2006? Det e min lille prinsesse , men ho blir ikke 5 før i des

Randi Elisabeth sa...

Et herlig bilde av en fornøyd 5 åring:) og du kan jammen scrappe uten blomster også;) liker klokka, luftballongen og vimpelen:)

Pia sa...

så herligt lo og sikke dejlige farver
knus pia

Elisabeth Helland sa...

ai ai ai, herlig fargebruk og så mange flotte detaljer du har med her på denne LO'en din....lekkert!!

pia iris sa...

en herlig serie ja, og en enda herligere LO. skikkelig stolt kar der ja.
flott pyntet.
takk for ditt bidrag. klem pia

Linda Brun sa...

Koselig LO og herlig bildet!!