lørdag 17. september 2011

I morfars trygge armer

Takket være mine kjekke venninner og scrappeklubben vår har jeg endelig fått scrappet litt igjen :-) Scrappet et bilde av min sønn og en av hans store helter: morfar! 

Her tok jeg faktisk et dypdykk i restepapirene mine, så hva de heter og hvilken produsent det er vet jeg ikke. Alltid kjekt å få tatt unna litt fra den kassen også. Men fikk på en del stæsj som ikke er så gammelt - når jeg tenker meg om så er vel det meste her fra Prima. - Bombe... :-) Bortsett fra et par småting da.

Neste helg er det fullt kjør på Rivalhuset. Da er det duket for høstens scrappetreff her i Molde!! Åååå - som jeg gleder meg. Skal bli veeeldig kjekt å treffe alle scrappedamene igjen!!

Med denne Lo'en deltar jeg i papiravisens utfordring nr 8



Vil ønske alle en riktig god helg - her i Molde er det nyyyydelig vær i dag (og forhåpentligvis i morgen også).

9 kommentarer:

Synnøve sa...

En nydelig LO Beate, og sååå deilige farger!
Et herlig bilde av Brage og morfar, kos!
Gleder meg sånn til de to neste helgene... wiiii!!!
Ha en fin helg snuppa,
klem

Pia sa...

super rålækkert i farver og opsætning wooow
knus Pia

Bodil sa...

En nydelig LO du har lagd :)
Tusen takk for at du deltar hos Papiravisen.

Renate sa...

Denne var virkelgi lekker Beate.
Digger de flotte bruntonene og det at du har så mye 'luft' rundt på sidene. Flott med overskriften i en annen farge, men som alikevel harmonerer godt.

Hilsen Renate

livmme sa...

ÅÅÅÅ deilig bilde! Og så skjønne farger a gitt, elsker slike bruntonesider! Og eplet faller jammen ikke langt fra stammen her heller..... Koooselig! Laget pebbles selv?

Camilla sa...

Så herlig LO!
Liker fargene her.
Tusen takk for at du deltar hos Papiravisen :D

aina sa...

Denne ble sååå nyydelig...både pynten og fargene var bare digg... Gledes til treff her ja!! klemklem

Merethe sa...

Så flott LO, herlig pyntet og et flott bilde.
Takk for at du deltar hos Papiravisen.

Klem fra Merethe

Hønerandi sa...

Kjempefin Lo.Liker godt at bilde kommer godt frem.
Klemm