onsdag 21. september 2011

Skissedillaskisse # 129

Her har jeg scrappet bilder som er nesten 1 år gamle. Måtte bare dokumentere turen jeg tok til Paris sammen med jentene mine i høstferien i fjor.

Raska sammen mye rart jeg fant rundt omkring på pulten min. Noe gammelt og noe nytt. Her er mange produsenter representert: Prima, Webster, 7 gypsies, MyMindsEye, American Crafts, Paper House, Kort og Godt, og sikkert enda flere uten at jeg greier å huske de...

Deltar også denne gangen i Skissedilla - en helt super utfordringsblogg. Digger de jentene!!



Ellers er jeg i full gang med forberedelser til helgen. Da er det nemlig duket for høstens store treff på Rivalhuset i Molde. Nå er de fleste forberedelsene unnagjort, men pakkingen gjenstår - og det kan fort balle på seg og bli mye.... :-)

Ha en fortryllende onsdagskveld!

7 kommentarer:

aina sa...

oooo digger Beate!!! Blomstene...fargene...ja!! Og kjempebra å få skvisa inn fire bilder!
Da er det litt redigering og printing som står på plana her ;-)) klemklem

Elisabeth Helland sa...

ser man her ja, bilder fra noe som ser ut til å være en herlig tur... og du verden så lekkert å se en chabby LO med mange bilder også da..... nice one!

Patricia sa...

Magnifique...

Pia sa...

hvor er det smukt og så flot design
knus Pia

Anne sa...

Woot, for en nydelig LO!
Så flott oppsett, og utrooolig mange lekre blomster. :) Flotte fargekombinasjoner også.

HegeAL sa...

Virkelig nydelig! Elsker alle blomstene!

Takk for at du deltar!

Kreativelena sa...

Rålekker.. Likte absolutt alt ved den. Og dette er en slik LO man aldri blir lei av og titte på :-)