torsdag 18. april 2013

A beautiful day!

Endelig fikk jeg satt meg ned og blogget igjen :-) Jeg hadde en fantastisk helg i Geiranger sist helg. Det var spa, nordic walking, scrapping, vin og gode venner. Helt utrolige rammer rundt hele scrappehelgen, så dette skal absolutt gjentas. Jeg kan ikke få sagt nok hvor godt det gjør med en sånn helg der man får skikkelig venninnetid og blitt kjent med nye :-). Vi hadde faktisk 2 damer som kom helt fra Moi for å bli med på dette. Var veldig hyggelig å treffe de igjen (ble kjent med de i Tønsberg på Casa-treff og en gang på papirfest i Stavanger). Og de skal vi treffe flere ganger!! Skikkelig gøy :-) Det skal mye til for at neste års scrappe-happening i Geiranger skal gå fra meg.
 
Denne lo'en fikk jeg bare ikke til å ta en skikkelig bilde av, redigeringen ble jeg heller ikke fornøyd med. Men jeg blogger allikevel....
 
Her er jeg og mini på sydenferie til Rhodos i fjor sommer. Kjempekos med en rolig tur med bare oss to:-) Har fått kjøpt meg noen ultrakule ugler som jeg bare digger. Skyene er laget med en stensil som jeg har lånt av Aina, litt washi-tape, en pære fra Ingvild Bolme og noen splatter med distress stain. Ble veldig enkel og grei til meg å være :-)
 


Dette er mitt bidrag til Once upon a sketch sin april- utfordring.
 
Nå er det straks helg og værmeldinga sier at det blir scrappe-vær. Jeg kom virkelig i siget på treffet sist helg og det var herlig!!!
 
Ha ei finfin helg!

5 kommentarer:

Grethe sa...

Det herlige smilet! Og kjempeflott LO! Ugla var supersøt!

Og så stas å høre fra Geirangertreffet, neste år skal jeg dit!

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Så enkel, men likevel så flott!
Takk for at du er med oss hos OUAS i april!

PS, enig med deg - ugla var skikkelig kul!

Randi Elisabeth sa...

Denne ble flott, og med de fine splattene :) Herlig bilde ;)

Unknown sa...

Oh what an awesome boy themed layout!

Evgenia Petzer sa...

those black splashes are just such a great touch! thank you so much for playing with us at OUAS!