lørdag 2. april 2011

Bilderas av kort!

Hadde besøk av snuppene mine Aina og Synnøve en kveld, og da ble det kortproduksjon. Var absolutt på tide - for i boksen min var det helt tomt :-) Kjekt med litt kort på lager da det ofte plutselig dukker opp en anledning hvor man har behov for å gi bort et kort.





Dette innlegget er forhåndsprodusert - så når dere leser dette sitter jeg i Ålesund og stooorkoser meg på scrappetreff med en haug med andre scrappegærne damer! Håper alle andre koser seg like mye som oss! Ha en fortryllende lørdagskveld med eller uten scrapping!

9 kommentarer:

Lene sa...

Så lekkre kort du har lager! Ha en fin kveld! :)

pia iris sa...

masse lekre kort. likte godt de stjernekortene for de var mye flottere enn det ene jeg har lagd.
syns det var vanskelig å pynte det jeg....
ha en flott søndag. klem pia

elena nuez sa...

soooo beautiful!
have a fab Sunday,

Elena

aina sa...

Ja, disse er så fiiiine!
Takk for ei superkoselig helg :-) klemklem

Synnøve sa...

Nydelige alle sammen.
Viktig med et lite lager, hi hi.
Takk for ei super helg kjære snuppa!
Kleeem

Som mine dager er sa...

Har aldri prøvd meg på scrapping jeg, men det ser unektelig veldig gøy ut, og det er jo så mye fint dere lager!!!

Det fugleburet mitt ble kjøpt for over ett år siden på en flott interiørbutikk i Levanger. Husker verken navnet på butikken eller hvem som har produsert buret, så beklager at jeg ikke kan hjelpe deg. Jeg elsker det buret selv også, og når uterommet står klart for sommeren skal det plasseres utendørs ;-)

Klem Marit

Vibeke sa...

WOW - du lager flotte kort!! Falt helt for det øverste der jeg. Lekkert:)

God påske:)

Lene sa...

Så utrolig mange lekre kort !!! Heldig er de som får dette!

lillesmor sa...

Gosh, så utrolig lekre kort du lager!! Enig med at de stjernekortene var fantastiske. Synes nemlig også de er vanskelig å dekorere fint, men dine var bare lekker-lekre;-)