tirsdag 8. september 2009

Nygift!

Skulle egentlig bare rydde litt plass på scrapperommet i går kveld, men etter å ha rydda litt plass så begynte det å klø sånn i fingrene mine at jeg måtte bare lage noe. Resultatet ble denne LO'en av søstera mi og kona hennes. Har akkurat mottat litt nytt i posten også, så var litt kjekt å få bruke litt av det. Bilder er tatt med mobil, så kvaliteten kunne helt klart ha vært bedre! Var så lenge siden jeg hadde fått laget noe, så jeg hadde virkelig abstinenser. Det ble bare en kjapp scrapp dette, men i kveld er det duket for litt mere. Har en utfordring på julekort til neste gang klubben møtes :-) Er vel kanskje greit å få startet på de så snart som mulig...


1 kommentar:

Hønerandi sa...

Du bare satt der litt??? Og så ble det???? Mon tro hva jeg gjør feil?????.Den var kjempefin.