onsdag 13. november 2013

Julekortproduksjon :-)

Sommeren kom og sommeren gikk, og nå lager jeg julekort! Sånn kan det gå :-)

Etter et plutselig innfall sammen med mine venninner på scrappetreff, bestemte jeg meg for å produsere litt julekort i år også. En lang scrappetørke har jeg lagt bak meg og det er en veldig god følelse å kjenne at det kribler i scrappefingrene igjen. Julekortene blir ikke for avanserte og ikke for mange, vil ikke fremprovosere noe scrappetørke igjen.

 

 
 
Hmm... jeg får ikke til å rotere bildet. Det blir litt nakketrim i stedet da. Makan til dårlig samarbeid mellom apple og pc...

Ha en fin dag folkens!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Opp og hoppe, har du glemt bloggen?

Du har herved fått en award og en liten oppgave, sjekk ut: http://avdelingholt.no/anja/?p=24860

Anonym sa...

Another assist that you may or may not want to adjust off the bat is the transmission. Read further to learn what the symptoms are
when a drive shaft goes bad. Let we introduce
you to top of the most searching site for Airport Transportation from Delray Beach services.


Here is my web page - performance auto carrier central central fund of canada []

Unknown sa...

I precisely needed to appreciate you once more. I do not know the things that I could possibly have taken care of without those solutions shared by you about this concern. It had become the frightening dilemma for me personally, however, coming across this specialized technique you solved the issue took me to weep for fulfillment. Im just happy for this assistance and thus expect you comprehend what a great job you have been providing instructing the rest using your web site. I know that you haven’t encountered any of us.


Cardsharing Server