mandag 28. mai 2012

Minialbum - Eurodisney 2010

Heisann - her har det vært stille i det siste. Jeg har ikke sluttet å scrappe, men dagene ble plutselig fylt av kjærestetur til Roma, 17.mai, bursdag og bryllup. Da ble bloggen min "glemt" en liten stund :-) Jeg scrapper fortsatt og har en del som må blogges nå :-)

Her kommer minialbumet jeg har laget fra da jeg reiste til Eurodisney sammen med søstera mi og mine to døtre. Jeg digger slike minialbum, det er så kjekt å ha de liggende i en kurv. Da blir de kikket litt i - og det liker jeg!














Sitter her med en skikkelig søndagsfølelse, gjør ikke noe at det allerede er tirsdag når jeg kommer på jobb i morgen. Da er det jo nesten helg igjen da :-) Og så satser vi på at sommervarmen kommer sigende tilbake!

Ha ei fin uke alle sammen!!

3 kommentarer:

Audhild sa...

Denne var superfin:-) og en god ide med slike "bøker" :-)

Synnøve sa...

Så herlig Beate!
Digger disse mini-albumene. Koselig å ha liggende!
Kjedelig med tlf... ring meg en dag du er hjemme da:)
Klem

Maya sa...

Herlig lite feriealbum med gode minner!