fredag 18. november 2011

Juleproduksjonen har kommet i gang :-)

Det er nok en liten stund siden jeg begynte på julekortene, men har ikke lagt inn noe her i bloggen før nå. Nå kjenner jeg at julestemningen er rett rundt hjørnet og årets lister har blitt påbegynt ( har fått unna noen av punktene også :-) ). Gleder meg allerede jeg! 

Julekortproduksjonen er ihvertfall i gang og her kommer et julekort i vintagestil. Anonyme Scrappere har en utfordring på gang på akkurat dette, så jeg slenger inn dette som mitt bidrag :-)



Og da er det straks helg igjen :-) Blir kjekt med et par kosedager med barna. Dagene bare flyr forbi - vips så har vi juleferie. Føler jeg bare må skyndte meg for å få gjort alt jeg vil. Skulle ønske døgnet hadde flere timer :-) Ha en fortryllende helg alle sammen. Med eller uten julestemning :-) 

12 kommentarer:

{ Kristina } sa...

Kjempeflott julekort! :) Pleier du å selge mange? Har alltid lurt på hva kortscrappere egentlig gjør med alle kortene til slutt... :)

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelig vintage-julekort du har laget! Og lykke til videre i produksjonen!
Takk for at du deltar inne hos AS!
Merete

Audhild sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Audhild sa...

Nydelig kort, stilig med strie på da! Lekkert motiv:-) God helg til deg også!

KinesKlode sa...

Superlekkert kort! Og veldig mye annet fint også på bloggen din!! :) god helg til deg! Klem Kine

UlrikaT sa...

Vilket herligt kort! Fint motiv og herlige detaljer!

Stine sa...

Nydelig julekort! Likte oppsettet ditt veldig godt.

Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Anonyme Scrappere!

Klem stine :-)

Meretekj sa...

Kjempeflott og nostalgisk julekort, likte godt at du har brukt strie.

Torill sa...

Heia!!
har ikke fått noen mail altså1 Beklager virkelig!!!!!!!
100% sikkert!!

Send meg en ny en du!!
screppa@gmail.com

klems!!

Pia sa...

nydelig vintage kort, smukt billede.
Tak for at du deltager i AS udfordringen
knus Pia

livmme sa...

Skjønt kort i flotte farger, likte virkelig mønsterarket her altså!
Føler også på dette at dagene raser forbi ja, si fra om du finner ut hvor vi søker om flere timer i døgnet da ;)

marit sa...

Flott kort, gjorde seg veldig med stria.
Takk for at du deltar hos AS!
Marit