onsdag 8. september 2010

Skissedillaskisse # 76


Da er det endelig liv i bloggen min igjen. Scrappetørka har forsvunnet og jeg scrapper igjen. Da var det kjekt å prøve seg på en skisse fra Skissedilla :-) Her har jeg nesten kun brukt produkter fra Prima. Den nye serien Jack and Jill er utrolig søt, så her har jeg tatt noen av papirene, rubons og pebbles. Nesten alle blomstene og sommerfuglene er også fra Prima, og selvfølgelig litt kraft kartong.
Det er jaggu deilig å være i gang med scrappinga igjen, og neste helg er det stortreff her i Molde, så da blir det scrapping i timesvis!!!
Ha en fin kveld alle sammen!!


8 kommentarer:

aina sa...

oooooo glede!! Endelig Beate! For en nydelig LO, fantasiske blomster og flott jente :-) Bare 9 dager igjen ;-)

pia iris sa...

kjempefin. nydeligt pyntet, og den lille greina var en søt detalj.
ha en flott helg. klem pia

Synnøve sa...

Så deilig at du er kommet i skikkelig scrappemodus snuppa!
Var på tide med litt action her inne nå;)
Nå teller vi ned til treffet, OH JOY!!!
Ha en fin uke vennen,
klem klem

Grethe sa...

Flott LO!
Masse nydelig pynt på denne!
Jeg er litt misunnelig på dere som skal på treffet, men jeg får komme sterkere til bake senere! Dere må i allefall kooose dere!

Anonym sa...

Hei hei Beate! Det var lenge siden nå! ☺ Flott å se at du scrapper igjen! Flotte farger og stæsj du hadde brukt på denne!

Hønerandi sa...

Så flott at du er igang igjenn.Gleder meg til neste helg jaaaa :-)

Renate sa...

Utrolig lekker LO du har laget her altså.
Digger blomsterarrangeringen din og pynten oppe i hjørnet. Gir meg lyst til å prøve meg på en LO igjen!

Klemmer fra Renate

Lene - Nabon sa...

denne likte jeg kjempegodt! Flott bilde, nydelig pynta! Elsker den lille grena! takk for bidrag!