lørdag 27. februar 2010

Treasure the moments

Lagde dette bidraget til scrappestafetten. Bildet ble vanvittig dårlig. Mitt speilreflekskamera har bestemt seg for at autofokusen ikke skal virke lengre, og dette ble mitt forsøk med manuell fokus. Her trengs det fotokurs ser jeg.

Har nesten bare brukt Prima her. Prima mønsterark og blomster. Kraftkartong og alfabet er av annen produsent.

Har brukt utrolig mye prima i det siste, kjøpt en del av det nye som har kommet ut. Det er jo bare såååååå lekkert!! Driver fremdeles å vaker i mange nettbutikker etter flere nyheter fra cha. Venter forresten på en pakke fra USA nå :-) Kjekt med litt nytt!

Nå skal en syk liten gutt pleies her, så dere får ha en god helg!!

3 kommentarer:

Reidun sa...

Kjempefin LO! jeg likte så godt fargene du har brukt =)

God helg til deg også og god bedring til lillegutt !

Klem

Renee sa...

Heisan.

For et vakkert bilde *smelt*
Søt LO med søte farger og takk for kos kommentar :)

Jeg har brukt dubedåre oppskriften, men neste gang kommer jeg til å bruke den andre - og hvilken var det da - husker ikke, men om du går inn på CASAkreativ.no så ligger det en egen tråd der om akkurat monsterbukse, og begge oppskriftene ligger der :)

Ha en strålende mandag og uke.

Klemmer renee / ruffa

livmme sa...

Virkelig spreke farger her, men vanskelig å se noen andre detaljer her ;)